poniedziałek, 1 września 2014

Od Tramp'a C.D. Omega

Spojrzałem na nią .. przymrużyłem oczy ..
Ona spojrzała
-Co Ci
-Cicho nie ruszaj się
-Co ?
-Ktoś tu idzie
Spojrzała na mnie po czym znowu zerknęła Przed nami pojawił się Border Collie
-O Hej Lucas
-Cześć Omega
Pies dziwnie jakoś na nią patrzył oni chwile gadali a ja chodziłem w koło i tropiłem sobie .. nie interesowały mnie cudze rozmowy
Po chwili skończyli i Omega zawołała
-Tramp idziemy ?
-Tak ..
Szliśmy sobie dalej nagle przede mnie wyskoczył Pies chyba rasy Omegi spojrzałem na niego
-Cześć Omega coi to za jeden
-Jestem Tramp
-Ben
Ten znowu zagadał się z omegą więc ja w tym czasie ganiałem sobie Zające .. Nie wiem o czym gadali ale w każdym razie przegoniłem 4 zające i spłoszyłem stado bażantów oraz upolowałem Kuropatwę ...
Na reszcie sobie tamten poszedł .. ale zobaczyłam ze Omega idzie z nim .. wiec zjadłem moją zdobycz i dalej poszedłem sam ...nagle ktos skoczył dla mnie dla zabawy chyba ..

<Ktoś>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz