wtorek, 10 czerwca 2014

Od Pensativo C.D. Silver

- Hmmm ... Po pierwsze ja ze swoim stanowiskiem się urodziłem i jakbym się nim wychwalał to nie wziąłbym drugiego stanowiska ... Po drugie to , że jestem umięśniony nie znaczy , że nie mam rozumu ... Ale w twoim przypadku i nie ma mięśni i rozumu ... - uśmiechnąłem się
- A w ...
- A . a . a. Cisza ... Nie mam ochoty wysłuchiwać durnej suki , która myśli , że jest pępkiem świata ... - urwałem jej
- A ja ...
- A ty się zamkniesz i grzecznie odmaszerujesz do swojej jaskini ... - znowu jej urwałem
Suka zauważyła , że ze mną nie wygra ... Więc odeszła tak jak jej kazałem .

* Następnego dnia *
 Dzisiaj znowu spotkałem tą durną sukę ... I znowu przy jeziorze ...
- A ty chcesz znowu powtórkę z wczoraj czy co ?

<Silver ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz