poniedziałek, 30 czerwca 2014

Od Secrety C.D. Whisper

- Jasne - uśmiechnęłam się - Zaraz będę musiała iść . Miałam z moją matką pozałatwiać sprawy sfory ...
- Odwiedzisz mnie potem ? - spojrzał mi w oczy ...
- Jasne ... No to na mnie już czas . Jeżeli nie zdążę to sam pójdziesz do Dave'a ?
- Dobrze ale mam nadzieję , że pójdziemy tam razem ... - uśmiechnął się - No to pa .
- Cześć ... - nieśmiało liznęłam go w policzek
Zarumienił się .
Poszłam do matki . Chciała przygotować mnie i rodzeństwo do bycia głównymi Alfami . Musieliśmy sprawdzać jaskinie i rozmawiać z różnymi psami o sprawach sfory . Skończyłam bardzo późno . Było już ciemno . Poleciałam pod dom tego chłopca . I zaczęłam głośno wyć . Po chwili Dave otworzył mi drzwi i wpuścił do środka . Whisper spał już w swoim koszyku . Mi też dali koszyk . Na początku w nim leżałam , ale jak już wszyscy zasnęli nieśmiało poszłam do koszyka Whis'a . Położyłam się i wtuliłam w jego sierść , a on udawał , że śpi ... Szturchnęłam go lekko , na znak , że wiem , że nie śpi .


<Whisper ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz