środa, 27 sierpnia 2014

Od Shizen'a C.D. Cleo

-Interesujące to nasze życie. Zaśmiałem się.
-Taa... Odparła suczka.
-Może,idźmy już spać.
-Ok.
Położyliśmy się obok siebie i zasnęliśmy. Śnił mi się dziwny sen. Był tam czarny kot imieniem Scrourge,który mnie śliedził. Do tego wszystko było obce,miasto i ta ciemność. Biegłem przed siebie szukając Cleo . W końcu zobaczyłem ją na drugim końcu ulicy. Pobiegłem do niej,leżała przy śmietniku a obok niej... 3 szczeniaki. Nie mogłem uwierzyć,jednak kot podbiegł do nas i porwał jednego ze szczeniaków śmiejąc się szyderczo. Ruszyłam za nim,nie patrząc na nic. Wpadłem na jedznię,nagle zobaczyłem że w moją stronę jedzie rozpędzone auto. W tej chwili zapanowała zupełna ciemność. Po chwili obudziłem się w norze.
-Co się stało? Zapytała rozespana Cleo.
-Nic... śpij dalej.
Położyliśmy się znowu,ale tym razem nie spałem.

(Cleo?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz