środa, 27 sierpnia 2014

Od Tramp'a C.D. Omega

Patrzyłem przed siebie .. i zobaczyłem kota .. odruchowo wyskoczyłem z jazgotem za kotem. Wyprułem jak szalony nie patrzyłem gdzie biegnę
po chwili Omega biegła obok i tez szczekała nw ale spojrzałem na nią wyglądała super .. nie jak dama ani jak Alfa ale jak Fajna naturalna Sunia. Obraz mi zniknął gdy przywaliłem w drzewo pisnąłem . Po czym szybko się podniosłem i otrzepałem
-Żyjesz ?
-Tak
-Co się stało
-Nw chyba się zamyśliłem
-O czym ..
-O tym co będzie jak dorwę kota
-Raczej już nam zwijał ..
-Kurcze no
Poszliśmy dalej
ja biegałem i płoszyłem ptaki skacząc do góry jednego złapałem za ogoni wyrwałem kilka piór .. po czym kichałem przez chyba pięć minut
a Omega śmiała się z tego .. nie wiem robiłęm z siebie idiote ..

<Omega>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz