piątek, 29 sierpnia 2014

Od Winner'a C.D. Amiga

-Eh..szczerze nie.Kilka razy widziałem to miejsce, ale nie lubię samotności.-powiedziałem i westchnąłem.
-Rozumiem Ciebie.To tak jak ja.-powiedziała i uśmiechnęła się.
Odwzajemniłem uśmiech i położyłem się.Ami obok mnie.Po chwili Ami zapytała:
-Opowiesz mi swoją historię?
-Tak.-powiedziałem i zacząłem:
-Urodziłem się na wsi.Miałem jeszcze dwie siostry.Niestety nie wiem gdzie one teraz są.Rodziców krótko znałem ponieważ, gdy miałem dwa miesiące zostałem sprzedany jednemu panu.Z początku wydawał się miły.Byłem traktowany najlepiej jak mogłem sobie wyobrazić.Dbał o mnie.Do czasu gdy kupił drugiego psa.Ja stałem się prawie niezauważalny.Nie interesował się mną.Uciekłem po kilku tygodniach.Chodziłem tak jeszcze kilka dni.W końcu dotarłem tutaj.Omega bardzo miło mnie przyjęła.-powiedziałem.-A Twoja historia, jeśli mogę zapytać?
(Amiga?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz