poniedziałek, 12 maja 2014

Od Avril C.D. Exan

-Szczerze to mam w dupie czy jesteś moim przełożonym czy nie.. mruknęłam
-Może z większym szacunkiem co?
-Hah,jestem od ciebie lepsza.Stanowisko o niczym nie świadczy..
-Świadczy
-Jakbym chciała to bym była pierwsza przełożoną ale wybrałam stanowisko zwykłego medyka...nie lubie się chwalić...Mam większe doświadczenie niż ty a tym samym większą wiedzę..
-Taa jasne..
-Słuchaj.Dla mnie każdy jest równy i wali mnie to kim jesteś..
Pies był wkurzony ale mi to nie przeszkadzało.Nie boje się go.Wstałam i poszłam w swoję drogę a on za mną.
-A dokąd to?spytałam zła
-Muszę cię pilnować,nie?
-Robisz to ze złości czy na serio chcesz mieć czarno na białym napisane na papierze : Avril i Exan są przyjaciółmi... fuknęłam
(Exan?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz