piątek, 9 maja 2014

Od Carrie cd Derter'a

-Nie, ale naprawdę!-zaśmiałam się.
-No dobrze, wiem!-uśmiechnął się.-Może teraz ty coś zaśpiewasz?
-Ja? Przecież nie umiem śpiewać!-oburzyłam się.
-Każdy umie. Ty nie jesteś wyjątkiem-uśmiechnął się.
-Nie. Nie umiem-powiedziałam.
-Tak.
-Nie.
-Tak!
-Nie!-warknęłam.-Nie rozumiesz? Nigdy nie umiałam śpiewać, nie umiem i nigdy nie będę umiała. Wyznam Ci dziwną prawdę. Miałam 4 rodzeństwa. 2 siostry i 2 braci. Urodziłam się w hodowli Gold & Silver Dobermans. Prestiżowa i znana na całym świecie hodowla Dobermanów. Chciałam śpiewać, ale gdy tylko próbowałam, siostry mnie wyśmiewały i mówiły, że foki lepiej szczekają. W ten sposób nabawiłam się kompleksów. Ale wracając do hodowli: Niektóre trafiały do cyrku, do policji, do wojska, a większość po prostu do bogatych rodzin. Niestety mój los się nade mną nie zlitował. Wykupili mnie i trafiłam na walki psów. Potem walczyłam z różnymi psami, i nie tylko, ale nie ze zwykłymi przybłędami z ulicy. Ze znanymi i cenionymi mistrzami. Ja odziedziczyłam geny po ojcu i jestem doskonałą wojowniczką. Bez trudu ich zabijałam. Następnie znana i ceniona suka z prestiżowej hodowli, została zhańbiona zostając bezlitosną maszyną do zabijania. Uciekłam i trafiłam tutaj. Smutna, ale prawdziwa historia-spuściłam łeb i zaczęłam grzebać łapą w ziemi.

Derter?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz