piątek, 9 maja 2014

Od Exan'a C.D. Avril

-ej coś ty taka agresywna?
-bo tak wkurzona jestem...i NIE DENERWUJ MNIE I TY!!!!!!
-ej spokojnie-powiedziałem
Avril wnerwiła się,wyciągnęła pazury...odruchowo też wyciągnąłem i obydwaj przyłożyliśmy sobie pazury do gardeł ja jej,a ona mi
powiedziałem
-nie rób gwałtownych ruchów
-idż stąd albo poleje się krew
Łapa mi drżała,powoli zabrałem pazury z jej gardła,ta powiedziała
-popełniłeś błąd-Avril zrobiła nerwową minę,już miała mi poderżnąć gardła gdy ja chwyciłem ją za łapę i odciągnąłem...
-tyś jest psychiczna...ja chcę się z tobą zaprzyjażnić
-no nie a kto leci na podrywy?
-posłuchaj ja nie lecę na podrywy,po pierwsze primo nie jesteś w moim guście,po drugie fajna jesteś,po trzecie nigdy bym nie leciał na owczarka no chyba cię...już nie powiem co
Avril zmieniła wyraz twarzy i powiedziała...

<Avril>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz