piątek, 9 maja 2014

Od Vectus' a C.D Ayanna


-Więc chciałaś mi coś powiedzieć
-No tak.
-Więc co to takiego było?
-Ha! Myślisz, że to takie proste?
-Co ma być "takie proste"?
-No... dołączenie do sfory...
-Ty... chciałaś żebym dołączył do sfory?- Wytrzeszczyłem oczy
-Tak?
W tym momencie parsknąłem śmiechem. Ona chciała, żebym ja dołączył do sfory. Hahaha bardzo śmieszne do sfory ha ha ha. Chociaż chwilę... to nie był taki zły pomysł
-A Ciebie co tak rozbawiło?- zapytała dumnie zarzucając ogonem
-Mnie?
-A widzisz tu kogoś innego?
Musze przyznać- była w to dobra
-Nie?
-To po co robisz z siebie pajaca?
-Wrr...
-Rozzłoszczony?
-Być może...
-Więc...
-?
-Wygrałam!
-Słucham?!
-Wygrałam! Wygrałam! Wygrałam!
-No nie ty sobie chyba jaj ze mnie robisz!
-Ah, pan murzynek jeszcze nigdy nie przegrał z suczką? Hahaha!

<Ayanna? :3>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz