sobota, 3 maja 2014

Od Omegi C.D. Merkurego

Gdy zobaczyłam tego psa zamurowało mnie ... Zrobiłam się cała czerwona i tylko myślałam , żeby nie palnąć czegoś bez sensu ... On był cudny ... Idealny ...
Spojrzałam się na niego ...
- Yyy ... Emm ... Ygh ...No to o czym mówiliśmy ... ? - wydusiłam zawstydzona
- Oprowadzisz mnie ?
- Aaa ... Tak tak jasne ... - powiedziałam tym razem normalnie ...
Oprowadziłam go po terenach ... Już zaczęłam z nim normalnie gadać i nie zacinać się co słowo ... Na końcu zatrzymaliśmy się przy Jeziorze Te Amo ...
- To moje ulubione miejsce ... Zawsze przychodzę tu o zachodzie słońca i myślę ... - westchnęłam i położyłam się maczając łapę w wodzie ...
- Teraz jest pięknie ...
- Bo teraz też jest zachód słońca .. - uśmiechnęłem się

<Merkury ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz